feuilles

מהו מיתוג ירוק?
מיתוג ירוק הינו תהליך בניית זהות של מוצר, שירות או חברה המייצרת ערך מוסף במונחים סביבתיים וחברתיים.
למה לי מיתוג ירוק?
היום יותר מתמיד צרכנים נותנים משקל לפרמטרים סביבתיים וחברתיים בתהליך קבלת ההחלטות.
למאמר המלא של איל לוין, מנכ”ל משותף LESSISMORE היכנסו

קאט דה בולשיט
איך עברנו מפרסום של בזבוז וחלומות לפרסום של ערכים ותוצאות.. לצרכן!
איך התמודדה תעשיית הפרסום בארץ עם האתגרים החדשים
איך זמרת מפורסמת מדברת למעריצים שלה כשהיא מבטלת הופעה
מדוע רשת הלבשה בארה”ב סוגרת את החנויות בבלאק פריידי ועוד
למאמר המלא של איל לוין, מנכ”ל משותף LESSISMORE היכנסו

מיתוג מגזר שלישי ומה שביניהם
בישראל של 2018 קיימות כ- 40,000 עמותות רשומות, כ- 2,000 עמותות פעילות  ומתוכן כ-600 עמותות השייכות ” למגזר השלישי”.
האוקיאנוס האדום של העמותות בישראל מחייב גם עמותות עם תקציבי שיווק ופרסום נמוכים, להיערך נכון לקרב השיווקי מול התורמים יהיו אשר יהיו : אנשים פרטיים , אנשי עסקים , חברות , מקבלי החלטות , חברי כנסת ועוד.
לסיאזמור שליוותה מספר רב של גופים מהמגזר השלישי במהלך השנים האחרונות מאמינה כי הערכות זו כוללת טיפול עומק בנושא מיתוג לטובת בידול ומיקוד המסרים.
המצגת הבאה נותנת לכם טעימה על “מה הוא מיתוג” והרלוונטיות שלו גם לעולם העמותות

לסאיזמור מציגים איך למתג את הסטארטאפ שלך

מוגבלות אינה מגבלה

מוגבלות אינה מגבלה
לסאיזמור מציגים מה הדרך לשינוי תודעתי בקרב אוכלוסיית הצעירים
עם המוגבלות ומעסיקים פוטנציאליים.
איך מצליחים להעלות במאות אחוזים את הפניה לתכנית רמפה,
תכנית להשמת צעירים עם מוגבלויות בשוק העבודה.

אל תפספס חבר

אל תפספס חבר
לסאיזמור מציגים איך אפשר לשנות תפיסות ועמדות בקרב בני נוער
ולהעלות את המודעות לחשיבות שילוב בני נוער עם מוגבלויות בחיים שלהם בכלל
ובתנועות הנוער בפרט.