אפ 60

מיתוג

מיתוג ושפה תקשורתית לאפ 60+
מרכזי הכוונה וצמיחה לאזרחים הוותיקים
מיסודם של המשרד לשוויון חברתי וארגון הג’וינט באמצעות השותפות אשל

קהל היעד המרכזי – הפרט
עשירונים 3-8
עם הפנים לפרישה ובמהלכה, מהעיר מהכפר, מצפון עד דרום ללא הבדל דת גזע ומין
הם לא הפורשים של הדורות הקודמים.
הם דומים לאוכלוסייה הכללית, יכולים לעשות ולתרום, אך נמצאים “בגיל פרישה”.
דור ה- s / הצעירים הוותיקים.
הזמן שלהם לחלום ולעשות את כל מה שלא הספיקו, הוא גם תקופה מטלטלת של מעבר.
התמודדות עם תיוג כזקן ובעיקר הגריעה ממסלול החיים שמייצרת תחושת חוסר משמעות

תפקיד המותג
בטחון – להחזיר לאנשים את הביטחון ותחושת הערך העצמי
כלים – לתת סט כלים אישי, מגוון באמצעות ליווי מתמשך ומותאם אישית לאורך זמן. במטרה לעזור לבנות מחדש של סדר יום משמעותי ומגוון הכלים לשגשוג אישי, חברתי וכלכלי בשנות הפרישה

השינוי המיוחל שאנחנו רוצים לגרום:
מתלישות והעדר מרכז כובד>>למשמעות.
לתת לפורשים כלים לסדר יום משמעותי.

ערכי המותג

אישי / שותף | בגובה העיניים, נוגע, מתחבר, רואה את האדם, פרטנר נאמן תומך ומכיל

אופטימי | חיובי, מזהה ומעצים חוזקות

מקצועי | אוטוריטה בתחומו, חוקר, לומד ומתעדכן ללא הרף

מוביל | מנהיג דרך, מבצע ומוביל דרך חדשה וטובה יותר

חדשני |   פתרון פורץ דרך. מפתח כלים ייחודיים המשתנים ומתחדשים תוך כדי “הדרך”

אישיות המותג
 חם, אמפטי, מעורר השראה, אופטימי, סוחף כריזמטי, מאמין שהכול אפשרי