מודל עיר נגישה

מיתוג

מיתוג ושפה תקשורתית למודל עיר נגישה
המרכז הארצי לנגישות

האתגר והבעיה העולמית והמקומית:
למרות המודעות הגוברת והחקיקה  בנושא, עדיין בשנת 2019 אנשים עם מוגבלות נתקלים בקשיים יומיומיים ולא זוכים לנגישות מלאה ומכאן למגוון האפשרויות לה זוכה אדם ללא מגבלות.
ההבנה –  נדרש שינוי בדרך בה מעבירים את המידע. מעבר מתיאוריה ליישום אמיתי.
וזה בדיוק מה שנעשה בעיר שוהם. הקמה של מודל “אמיתי ומלמד” של נגישות

למעשה, אנחנו מנגישים את הנגישות.

קהל מקצועי –  קהל היעד המרכזי של מודל העיר הנגישה
נגישות פנים רבות לה. למעשה כמעט כל תחום הנוגע בתכנון, ייזום והקמה בפועל דורש הכשרה מיטבית ועמידה בתקנים מחמירים של נגישות. מכאן שמגוון אנשי מקצוע עם
נגיעה בתחומי הנגישות הוא רחב.
החל ממורשי נגישות שירות, מורשי נגישות מתו”ס (מבנים, תשתיות וסביבה), אנשי מקצוע מתחום מקצועות הבריאות והחינוך, אנשי מקצוע מתחומי תקשורת ומחשבים, אדריכלים ומהנדסים, עובדי רשויות מקומיות, עמותות וארגונים של ועבור אנשים עם מוגבלות, אנשי מקצוע לגיל השלישי, אנשי מחקר, פיתוח ויזמות ועוד. 

תפקיד המותג
להיות מחולל השינוי בישראל בתחום הלמידה והטמעת הנגישות

ערכי מותג
מקצועי | אוטוריטה בתחומו, חוקר, לומד ומתעדכן ללא הרף. מפתח ידע ומיישם

מוביל | מנהיג דרך, קובע סטנדרטים בתחום, מאפשר התנסות

חדשן | מעודכן, יצירתי, דינמי  ופתוח לשינוי

שותף | פרטנר לדרך נאמן תומך ומעצים, מאפשר חוויה

אישיות מותג
מעורר השראה, אופטימי  ומאמין שהכול אפשרי, פרקטי, מלומד, פתוח לשינויים