קמפיין קמעונאות “מה שתחליטו.. תרוויחו”

המהלך
פעילות תקשורתית ארצית ומקומית לחיזוק עולם הקמעונאות של רשת תחנות הדלק Ten הן מבחינת מודעות וחשיפה והן מבחינת מכירות

מטרות הקמפיין
• גידול במכירות הקמעונאות
• הגדלת המודעות לחנויות הנוחות של הרשת
• חיזוק החיבור בין הרשת לתחום מכירות מוצרי הרכב
• יצירת העדפה והגברת נאמנות

הקריאייטיב
בהחלטה ייחודית, לטובת האותנטיות והדגש על המחויבות והשירות האישי נבחרו מנהלי תחנות הדלק של הרשת להוביל את הקמפיין. במהלך התקשורתי המקומי ובפעילות הדיגיטל שולבו כ- 50 מנהלי התחנות של הרשת ושלושה מהם נבחרו להוביל את הקמפיין הארצי

תוצאות

• כ- 350 GRP לחסויות המונדיאל
• חשיפות לקמפיין פייסבוק – כ-4 מיליון
• לידים- למעלה מ- 16,000 לידים
• מימוש קופונים עיתונות- כ- 7,000 מימושים
• מימוש קופונים דיגיטל- 1,700 מימושים (כ- 10% מימוש)