קמפיין הרשת הכי זולה

המהלך
מהלך תדמיתי להמשך חיזוק התפיסה הצרכנית שרשת תחנות הדלק Ten הינה הרשת הזולה בישראל
• צריבת הבידול מול הרשתות המתחרות המפרסמות בעיקר את נושא חנויות הנוחות והאפליקציה

מטרות הקמפיין
צריבה בתודעה
– Ten הרשת הכי זולה בישראל
– Ten רשת בפריסה ארצית
• הזזת מחוז
– הגדלת הטראפיק לתחנות
– הגדלת מכירות ליטרים בנזין ומוצרי הקמעונאות בתחנות

קונספט
נותנים את הבמה לקהל הלקוחות – אתם קבעתם!
סקר הגל החדש בדק ומצא – רשת תחנות הדלק Ten נתפסת כרשת הזולה בישראל, בפער משמעותי מול הקטגוריה

תוצאות
• עליה משמעותית בפרמטרים של: מודעות בלתי נעזרת לרשת
• חיזוק הפרמטרים התדמיתיים שהוגדרו – עליה משמעותית בתפיסת הרשת כרשת תחנות הדלק ה”זולה בישראל”, ו”המשתלמת ביותר”
• חשיפה יפה של הקמפיין לכ- 40% מקהל היעד
*על בסיס מחקר Get Wise