LABTODOOR

רקע
שירות LAB2DOOR, הוקם בשיאה של מגפת הקורונה, במטרה לתת מענה של בדיקות קורונה ישירות בבית הלקוח או במשרד
השירות נותן מענה מהיר, אמין ואיכותי מאושר ע”י משרד הבריאות לאנשים פרטיים, חברות וארגונים
השירות באחריות, ניהול ותפעול של חברת Pangea , מעבדת Ilex medical וארגון איחוד הצלה. שלוש חברות מובילות בתחום ה- IT והרפואה

קהל יעד
• B2C – משקי בית סוציו אקונומי בינוני- גבוה
• B2B – חברות וארגונים
• אנשי עסקים
• גילאי 30 +

המהלך התקשורתי
 • פעילות 360 בדיגיטל כולל: כתבות תוכן שיווקי, קמפיין באנרים ופעילות PPC 
 • קמפיין חסויות בגל”צ וגלגל”צ

מטרות הפעילות
 • חשיפה ויצירת מודעות לשירות בדיקות הקורונה – LAB2DOOR מבית Pangea בשיתוף ארגון איחוד והצלה ומעבדת איילקס
• יצירת “לגיטימציה” למותג החדש
• יצירת תשתית של מודעות שתאפשר מינוף בגלים הבאים ( סגר, הגברת התחלואה, פתיחת השמיים, בדיקות סרולוגיות וכו’..)
• טראפיק למוקד המכירות ולדף הנחיתה לצורך המרה

הקונספט
הקריאייטיב הותאם לרוח התקופה ויוצר חיבור ויזואלי בין: מטוש = בדיקות קורונה, בית או משרד, ונציג רפואי שמגיע עד אליך
במהלך הקמפיין הקריאייטיב “התפתח” בהתאם למצב בשטח ולצרכים המשתנים ( אזורים ירוקים, טיסות לדובאי, בדיקות סרולוגיות ועוד..)